Planując zakup wkrętarko-wiertarki należy przede wszystkim kierować się jej parametrami. Istotne jest to, aby wybrane urządzenie było bezawaryjne. W przypadku modeli akumulatorowych duże znaczenie ma typ oraz pojemność tego elementu. Osoby, które nie posiadają zbyt dużego doświadczenia powinny poprosić o wsparcie doświadczoną osobę np. sprzedawcę. Fachowiec z pewnością wskaże najlepsze modele, które sprawdzą się podczas wykonywania określonych prac.

Akumulatorowa vs sieciowa

wiertarko-wkrętarki Dewalt

Dużym zainteresowaniem cieszą się wiertarko-wkrętarki Dewalt, które posiadają akumulator. Takie modele gwarantują swobodną oraz wygodną pracę. Można je elastycznie dopasować do własnych potrzeb, co stanowi dużą zaletę. Urządzenie akumulatorowe jest niezastąpione w przypadku ciężko dostępnych miejsc, czy też podczas prac na wysokości. Stawiając na wiertarko-wkrętarkę Dewalt można mieć pewność, że została ona wykonana z solidnych i wytrzymałych materiałów, a kupisz ją w sklepie Sferis.

Jeśli chodzi o modele sieciowe, to ich wielkim plusem jest brak konieczności ładowania. Są one gotowe do pracy w każdej sytuacji. Zazwyczaj posiadają one lepsze parametry. Mowa tutaj w szczególności o mocy, czy też momencie obrotowym. Jest to doskonała propozycja dla tych, którzy wykonują profesjonalne prace. Nie są one jednak zbyt podręczne. Ograniczeniem jest tutaj długość przewodu. Dodatkowym minusem jest fakt, że zwykle są one dość ciężkie.

Rodzaj baterii

Każdy, kto zdecyduje się na zakup wkrętarko-wiertarki akumulatorowej powinien sprawdzić tym baterii. Jest to podstawą do tego, aby praca przebiegała sprawnie i bezproblemowo. Współcześnie najlepszym rozwiązaniem są urządzenia posiadające baterię litowo-jonową. Cechują się one wysoką pojemnością, a także żywotnością. Dzięki temu sprzęt przez długie lata utrzyma swoją pierwotną wydajność.

W przypadku akumulatorów litowo-jonowych zmniejsza się ryzyko przedwczesnego zużycia sprzętu. Są one mniej podatne na spadek pojemności, który związany jest z nieprawidłowym ładowaniem baterii. Mowa tutaj o sytuacji, gdy akumulator podłączany jest do ładowarki przed całkowitym rozładowaniem.